Søg i denne blog

tirsdag den 11. november 2014

AR.
AR eller Augmented reality som det hedder på engelsk er efter min mening en vild opfindelse, den introducerende video er virkelig god, det var nærmest som at komme ind i et andet rum hvor virkelighed og fantasi spillede en et puds og det er meget fascinerende og det giver da også flere panderynker når man tænker over hvad det rent faktisk kan bruges til. Om jeg nogen sinde kommer til at arbejde med AR på et professionelt niveau rent skole mæssigt har jeg ingen anelse om, men jeg tror rent fagligt vil det blive meget nemmere at gå fra teori til praksis, hvis man tænker sig, at man har et billede af en ko og fører sin device hen over koen og får den til at vise hvordan man patere koen og hvad de forskellige stykker hedder samt hvad de kan bruges.

1 kommentar:

  1. Det var lige sådan en ide jeg kan bruge, bare med et billede af børn der slås efterfuldt af et overlay med en forklaring af konfliktløsning...tak

    SvarSlet